4 Şubat 2015 Çarşamba

Black is The Color of the Night




Herkese merhabaaa!!
Bir önceki yazımda sizlere Rotterdam'da geçirmiş olduğum günü anlatmaya çoktaaan başlamıştım. Bu seferki yazımda ise Rotterdam'da akşama doğru çıktığımızda gittiğim bardan ve üstümdeki kıyafetlerden bahsedeceğim. (Daha şık olabilicekken THY'nin 30 kilo sınırının beni getirebileceklerim konusunda kısıtlaması böyle giyinmeme sebep oldu :) )
Bir önceki yazımda da bahsettiğim arkadaşım beni Rotterdam'ın en güzel manzarasına hakim olan barının bulunduğu Nhow Hotel'e götürdü. Gerçekten çok hoş bir manzaraya sahip olan bu bar her yaş grubundan insana hitap ediyor ve değişik yaş gruplarından insanlar bu güzel manzaralı barda keyifli vakit geçirmenin hazzını yaşıyor. Spor şıklıkta kıyafetlerle gidilmesi gereken bu bara, ben de gece dışarı çıkılırken vazgeçilmez renklerden olan siyah bir kıyafetle gittim. Rotterdam'a yaptığım ziyaretin günü birlik olması sebebiyle kombinimde normalde tercih edeceğim siyah pantolonun yerini gün içinde giymiş olduğum pantolon aldı, ben de bu pantalonumu başka bir bluz ve ceketle kombinledim.
Kuzey Deniz'ine karşı elinize bir kadeh şarap alıp arkadaşlarınızla sohbet etmek isterseniz Nhow Hotel Bar çok ideal bir mekan! Eğer bu güzel hotel bar hakkında daha çok bilgi edinmek isterseniz aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz :)

http://www.derotterdam.nl/en/calendar/visit_rotterdam_s__best_hotel_bar_2014_

Ceren Önal


Hi everybody !
I have already started speaking of Rotterdam in my previous post. After the touristic tour around the city,  my friend and I decided to go to a bar to have a drink and to catch up with our experiences. She suggested me two different bars but I didn't want to walk too much so we chose the one  which was not too far. The Bar that we preferred was Nhow Hotel Bar which was announced as Rotterdam's best Hotel Bar that has a really amazing view. Also the bar has the best landscape of Rotterdam which sees the North Sea. So if you want to get more information about this hotel bar you can click the link below.










Pantolon/Jeans: Top Shop
T-shirt: Tommy Hilfiger
Ceket/Jacket: Abercrombie&Fitch
Ayakkabı/Shoes: Zara
Saat/Watch: Tissot

1 yorum :

  1. Güzel bir mekan, güzel bir tarz. Gezinize dair paylaşımlarınız çok keyifliydi. Keyifli gezilerinizin ve paylaşımlarınızın devam etmesini diliyorum.

    YanıtlaSil